Wij zijn Hoornwijck Groep. Een groot, regionaal administratie- en belastingadvieskantoor, gevestigd in Rijswijk. Wij geloven dat iedere ondernemer met passie voor zijn onderneming gelukkig en financieel gezond kan ondernemen. Door hen te helpen de administratie praktischer en toegankelijker te maken kunnen we samen succesvol ondernemen.
Wij zijn een regionaal georiënteerd administratie- en belastingadvieskantoor dat zich kenmerkt door een laagdrempelige, informele werkwijze. Klantgerichtheid staat bij ons centraal: klanten hebben direct contact met onze medewerkers en kunnen eenvoudig bij hen binnenlopen. Een formele cultuur of pakken zie je bij ons niet – wij geloven in een open en toegankelijke aanpak.
We zijn volledig digitaal en bieden een breed scala van diensten aan, zoals estate planning, testamenten, boekhouding, fiscale aangiften en -adviezen, financiële planning, financiering, salarisverwerking, verzekeringen, hypotheken en saneringstrajecten. Of het nu gaat om procesoptimalisatie, softwareondersteuning of relatiebeheer: wij staan klaar voor klanten uit allerlei sectoren. Daarnaast hebben wij ook een personeels- en salariskantoor in huis.
Bij ons is geen dag hetzelfde. Doorlopend verbeteren we onze processen en software en stemmen we onze klantrelaties af op wie het beste past bij welke vraagstukken. Dit vraagt om flexibiliteit en een frisse blik van onze medewerkers. 
Onze actieve personeelsvereniging organiseert regelmatig leuke uitjes of activiteiten om de teamspirit te versterken. Daarbij hebben we in ons pand de ''Funfactory'' een soort van bruine kroeg. Deze is gerealiseerd door onze medewerkers en hier wordt dan ook geregeld gebruik van gemaakt. Al deze elementen maken ons kantoor tot een plek waar je graag wilt zijn. Hoewel thuiswerken mogelijk is, kiezen de meeste collega’s ervoor om op kantoor te werken vanwege de fijne sfeer en samenwerking. 
Kun jij je wel vinden in ons verhaal? Kijk dan snel of er een mooie vacature voor jou is.
We zijn volledig digitaal en bieden een breed scala van diensten aan, zoals estate planning, testamenten, boekhouding, fiscale aangiften en -adviezen, financiële planning, financiering, salarisverwerking, verzekeringen, hypotheken en saneringstrajecten. Of het nu gaat om procesoptimalisatie, softwareondersteuning of relatiebeheer: wij staan klaar voor klanten uit allerlei sectoren. Daarnaast hebben wij ook een personeels- en salariskantoor in huis.
Bij ons is geen dag hetzelfde. Doorlopend verbeteren we onze processen en software en stemmen we onze klantrelaties af op wie het beste past bij welke vraagstukken. Dit vraagt om flexibiliteit en een frisse blik van onze medewerkers. 
Onze actieve personeelsvereniging organiseert regelmatig leuke uitjes of activiteiten om de teamspirit te versterken. Daarbij hebben we in ons pand de ''Funfactory'' een soort van bruine kroeg. Deze is gerealiseerd door onze medewerkers en hier wordt dan ook geregeld gebruik van gemaakt. Al deze elementen maken ons kantoor tot een plek waar je graag wilt zijn. Hoewel thuiswerken mogelijk is, kiezen de meeste collega’s ervoor om op kantoor te werken vanwege de fijne sfeer en samenwerking. 
Kun jij je wel vinden in ons verhaal? Kijk dan snel of er een mooie vacature voor jou is.

Linda van Latum

‘‘Het is inmiddels 19 jaar geleden dat ik mijn carrière bij de Hoornwijck Groep begon. Daarvoor werkte ik op een kinderopvang waarvoor ik de financiële administratie verwerkte. De overstap vond ik direct ontzettend leuk, omdat ik me bezig mocht gaan houden met verschillende administraties in plaats van 1. Ik verwerk nog steeds de administraties, maar daarnaast stel ik ook jaarrekeningen op en begeleid ik junior collega’s. Als ik iets zou moeten noemen wat mij aantrekt aan onze organisatie is dat de informele sfeer die overal merkbaar is. Daarbij weet ik nooit vooraf hoe mijn werkdag eruitziet. Ik maak een planning, maar deze moet ik dagelijks aanpassen, omdat er andere dingen tussendoor komen. Dit maakt mijn werk erg leuk en afwisselend. Ook hebben wij wekelijks een vrijdagmiddagborrel in onze zelf gerealiseerde ‘bruine kroeg’ en is er een actieve personeelsvereniging die regelmatig leuke activiteiten plannen.‘’

Dean Vanhove

‘’8 jaar geleden kwam ik bij Hoornwijck Groep binnen als werkstudent. Ik studeerde Accountancy in Den Haag en via via ben ik bij hen terecht gekomen. Ondertussen zijn we jaren verder en werk ik nog steeds met veel plezier bij Hoornwijck Groep. Mijn dagelijkse werkzaamheden zijn heel divers, denk aan het samenstellen van jaarrekeningen, relatiebeheer met veel klantcontact, maar ook het kantoor automatiseren. Hoornwijck Groep is een laagdrempelig kantoor waar weinig hiërarchie heerst. Ook denken ze graag met je mee. Ondertussen ben ik namelijk verhuisd naar het zuiden en dan is het niet ideaal om dagelijks op en neer te rijden. Thuiswerken is dan ook een mogelijkheid waarvan ik gebruik maak.’’

Dean Vanhove

‘’8 jaar geleden kwam ik bij Hoornwijck Groep binnen als werkstudent. Ik studeerde Accountancy in Den Haag en via via ben ik bij hen terecht gekomen. Ondertussen zijn we jaren verder en werk ik nog steeds met veel plezier bij Hoornwijck Groep. Mijn dagelijkse werkzaamheden zijn heel divers, denk aan het samenstellen van jaarrekeningen, relatiebeheer met veel klantcontact, maar ook het kantoor automatiseren. Hoornwijck Groep is een laagdrempelig kantoor waar weinig hiërarchie heerst. Ook denken ze graag met je mee. Ondertussen ben ik namelijk verhuisd naar het zuiden en dan is het niet ideaal om dagelijks op en neer te rijden. Thuiswerken is dan ook een mogelijkheid waarvan ik gebruik maak.’’

Hoornwijck Groep

Park Hoornwijck 2
2289 CZ Rijswijk

Open sollicitatie

Staat jouw ideale vacature er niet tussen, maar ben je enthousiast over Hoornwijck Groep en denk jij hierin een meerwaarde te kunnen zijn? Neem dan contact met ons op.